Η «καλή» κυρία Μαύρου…

Φαίνεται ότι η σοσιαλίστρια κυρία κυρία δήμαρχος Λευκωσίας,Ελένη Μαύρου,αποφάσισε πως πρέπει,για το καλό του κομμουνισμού,να πατάξει την πηγή «καπιταλιστικής διαφθοράς» που ονομάζεται αλκοόλ!Εξάλλου,δεν είπε ο Μαρξ ότι πρέπει να μην πίνει όπια ο λαός?Τότε,να μην πίνει ούτε ποτά!

(ακολουθεί αναδημοσίευση από «Πολίτη»)

Ζητείται ποινικοποίηση της κατανάλωσης ποτού στο δρόμο

Ποτοαπαγόρευση στο δρόμο

Η πρόταση προωθήθηκε στην εκτελεστική επιτροπή της Ένωσης Δήμων και θα συζητηθεί αρχές Οκτωβρίου, μετά από περιστατικά οχληρίας, κυρίως από αλλοδαπούς

Πρόταση, που ίσως σε κάποιους θυμίσει την περίοδο 1920 -1933 στις ΗΠΑ, τη γνωστή περίοδο της ποτοαπαγόρευσης, κατέθεσε ο Δήμος Λευκωσίας στην εκτελεστική επιτροπή της Ένωσης Δήμων.
Όπως πληροφορούμαστε, η πρόταση που κατάθεσε η δήμαρχος Λευκωσίας, Ελένη Μαύρου, ενώπιον της εκτελεστικής, αφορά την τροποποίηση του ‘Αρθρου 124 του Περί Δήμων Νόμου και προβλέπει την προσθήκη νέας παραγράφου, έτσι ώστε να προνοείται ότι «οποιοσδήποτε καταναλώνει οινοπνευματώδη ποτά σε δημόσιους χώρους εντός των δημοτικών ορίων των δήμων ή κατέχει ανοικτή ή μη σφραγισμένη συσκευασία οινοπνευματώδους ποτού», θα είναι ένοχος αδικήματος.
Η προτεινόμενη τροποποίηση θα πρέπει να περιληφθεί και στον πίνακα 4 του περί εξωδίκου ρυθμίσεως αδικημάτων νόμου, έτσι ώστε οι λειτουργοί των δήμων να μπορούν να επιδίδουν στους παρανομούντες εξώδικα πρόστιμα. Η πρόταση βρισκόταν για συζήτηση στην ατζέντα της συνεδρίας της εκτελεστικής επιτροπής της Ένωσης Δήμων την περασμένη Τρίτη, ωστόσο δεν συζητήθηκε και μεταφέρθηκε για την επόμενη συνεδρία, την πρώτη Τρίτη του Οκτώβρη.

Οχληρία
Σύμφωνα με το Δήμο Λευκωσίας, η κατανάλωση αλκοόλ σε δρόμους, πεζοδρόμια, πλατείες και άλλους δημόσιους χώρους, από μεμονωμένα άτομα ή ομάδες, προκαλεί οχληρία, κυρίως στη περιοχή της εντός των τειχών Λευκωσίας. Σε δηλώσεις του στον «Π», ο Ανώτερος Διοικητικός Λειτουργός του Δήμου Λευκωσίας, Νίκος Χατζηνικολάου ανέφερε πως το πρόβλημα εντοπίζεται σε όλους σχεδόν τους δήμους, αφού ομάδες ατόμων, κυρίως αλλοδαπών, συνηθίζουν να συναθροίζονται σε ανοικτούς δημόσιους χώρους ή ακόμα και έξω από υποστατικά που πωλούν οινοπνευματώδη, όπως περίπτερα, μικρές υπεραγορές ακόμη και σε πεζοδρόμια, παγκάκια και πλατείες, με αποτέλεσμα να παρενοχλούν περίοικους ή περαστικούς, να διαπληκτίζονται κάποτε μεταξύ τους, αλλά και να ρυπαίνουν τους χώρους με μπουκάλια, τενεκεδάκια και άλλα σκουπίδια.
Σύμφωνα με το δήμο, η τροποποίηση θα πρέπει να περιλαμβάνει την επιφύλαξη ότι τα Δημοτικά Συμβούλια θα μπορούν να επιτρέπουν την κατανάλωση οινοπνευματώδους ποτού εντός δημόσιου χώρου, κατά τη διάρκεια εκδηλώσεων που διοργανώνονται από το δήμο ή με την άδεια του δήμου.

Θέτει ερωτήματα
Ερωτηθείς σχετικά με την πρόταση του Δήμου Λευκωσίας, ο δήμαρχος Στροβόλου Σάββας Ηλιοφώτου ανέφερε πως ο Δήμος Στροβόλου δεν αντιμετωπίζει τέτοιο πρόβλημα. Εξήγησε ωστόσο πως προτού αρχίσει η συζήτηση και παρθεί η απόφαση, πρέπει να απαντηθούν δυο πολύ σοβαρά ερωτήματα: Το πρώτο, είπε, είναι εάν μπορούν οι τοπικές αρχές, σε περίπτωση που εγκριθεί η πρόταση, να εφαρμόσουν το νόμο και το δεύτερο είναι η διαπίστωση κατά πόσο υπάρχει όντως πρόβλημα ή εάν γίνεται λόγος για μεμονωμένα περιστατικά. Ο δήμαρχος Στροβόλου έθεσε και τρίτο ερώτημα ως προς την προέλευση της ανάγκης των ατόμων αυτών να βρίσκονται έξω στο δρόμο και όχι στο σπίτι τους ή σε μια καφετέρια.

 

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΑΤΖΗΑΠΟΣΤΟΛΟΥ

Κωδικός άρθρου: 968545

ΠΟΛΙΤΗΣ – 10/09/2010, Σελίδα: 39

Πως εξηγείται διαφορετικά ο ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟΣ νόμος που πρότεινε η «Δήμ»αρχος στην εκτελεστική επιτροπή της Ένωσης Δήμων,σύμφωνα με τον οποίο θα απαγορευθεί η κατανάλωση αλκοόλ σε δημόσιους χώρους?

Φαντάζομαι ότι είτε δεν κατανοεί πόσο βλακώδης είναι η ολική απαγόρευση της κατανάλωσης αλκοόλ (ακόμη και μπύρας)σε δημόσιους χώρους,δεν κατανοεί τι σημαίνει πραγματικά «δημόσιο»,εξυπηρετεί συμφέροντα ιδιοκτητών μπαρ κοκ ούτως ώστε να αλιεύεσει ψήφους,θέλει να κτυπήσει με ένα ύπουλο τρόπο τους «αντιρρησίες» της παλιάς πόλης

Η Φανερωμένη μετατρέπεται σε “Εξάρχεια”?(Ακόμη και να ήταν έτσι)καλύτερα παρά σε Mall!

όπως εξάλλου τους κτύπησε και με τους μπάτσους

Σπέρνουν ανέμους,θα θερίσουν ………?

η όλα τα παραπάνω!

Να τα πάρουμε ένα ένα.

Η κατανάλωση ολόκλξρων μπουκαλιών αλκοολούχων ποτών όπως πχ σκέτη βότκα μέχρι μέθης-οπότε πράγματι κάποιος μπορεί να αποτελέσει ίσως μια μικρή απειλή για τους γύρω του-είναι ένα πράγμα,και η κατανάλωση 2-3 μπυρών άλλο.Οπότε,αφού ο κίνδυνος είναι η μέθη και όχι το ποτό,γιατί να μην εφαρμόζονται απλά οι νόμοι για τους μεθυσμένους που ήδη υπάρχουν(εξάλλου είναι και πρακτικά πιο εύκολο η αστυνομία να αντιληφθεί και να συλλάβει έναν μεθυσμένο παρά έναν που απλά μεταφέρει μια ανοικτή συσκευασία ποτού)?

Αν η «οχληρία» οφείλεται όντως στο ποτό,δεν θα ευθύνεται ΜΕΘΗ γι αυτό και όχι το ποτό ως ποτό?Οπότε γιατί να απαγορεύεται η κατανάλωση αλκοόλ και όχι απλά η μέθη σε δημόσιους χώρους?

Όσο για τα σκουπίδια,δυστυχώς δεν χρειάζεται οι κύπριοι,αλλά και οι ξένοι,για να είμαστε δίκαιοι,να πιουν ποτό για να ρίξουν σκουπίδια-αντί δηλ να έχουμε πεταμένα μπουκάλια μπύρας στο περιβάλλον,θα έχουμε μπουκάλια κόκα-κόλας?

Είναι δυνατό να μην τα σκέφτηκαν αυτά?

Φαίνεται οι πραγματικοί λόγοι αυτής  της επιδιωκόμενης απαγόρευσης είναι άλλοι.Οπότε σκεφτόμαστε,με όση λογική μας άφησε η κατευθυνόμενη «παιδεία» μας…

Ο μόνος ίσως δήμος στον οποίο είναι σχετικός αυτός ο νόμος,αφού εκεί κυρίως-πλην της Αγίας Νάπας και της Κάτω Πάφου,όπου έτσι κι αλλιώς δεν υπάρχει η παραμικρή περίπτωση για λόγους συμφερόντων τουριστικών επιχειρήσεων να εφαρμοστεί αυτός ο νόμος-είναι η παλιά Λευκωσία,όπου άνθρωποι που αναζητούν μια διαφορετική,αντιεμπορευματική μορφή διασκέδασης,με παιχνίδι,συνευρέσεις,συζητήσεις,δρώμενα,πάρτυ και ποτό ,συχνάζουν,μαζί με τους μετανάστες,κτυπώντας έτσι τόσο ηθικά/ιδεολογικά όσο και πρακτικά/οικονομικά το κυρίαρχο οικονομικό μοντέλο,μέσω μπουκοτάζ των εμπορευματικών κέντρων αναψυχής.Επίσης όμως οι επαφές με μετανάστες στο δρόμο ενισχύουν το αίσθημα αλληλεγγύης των κατοίκων της περιοχής με αυτούς.

Η προιστορία,τώρα,δείχνει ότι ο «Δήμος» αλλά και οι πολιτικοί-παντός κόμματος- δεν τα πάνε καλά με τα πιο πάνω,πράγμα λογικό αν λάβει κανείς υπόψη ποιος τους χρηματοδοτεί ΟΛΟΥΣ,ακόμη και το «Α» Κ «Ε» «Λ»-το μεγάλο κεφάλαιο και οι τράπεζες,που ξέρουν ότι οι «αντιρρησίες» της «ενσωμάτωσης» στο καπιταλιστικό λαιφστάιλ αλλά και ταυτόχρονα οι εμπνευστές(έστω και με έναν «αθώο» τρόπο όπως τα πολιτιστικά δρώμενα)μιας άλλης νοοτροπίας πιο συλλογικής, μπορούν να αποτελέσουν παράδειγμα,που να οδηγήσει σιγά σιγά σε περαιτέρω,γενικότερη, αμφισβήτηση,του ίδιου του συστήματος,και ίσως κάποτε να την πληρώσουν όχι μόνο οι ιδιοκτήτες των κέντρων της παλιάς πόλης,αλλά και οι ίδιοι οι μεγαλοκαπιταλιστές και οι τραπεζίτες-εξάλλου,από ποιους δανείζονται οι ιδιοκτήτες κέντρων αναψυχής(τράπεζες),και από ποιους τα ενοικιάζουν όσοι τα έχουν ενοικιασμένα(Σιακόλας,εκκλη-και-σία της Κύπρου),οι οποίοι έχουν πολιτική επιρροή?

Πίσω από τα κόμματα…

Άρα έχουμε τον πρώτο λόγο-καταστολή των «αντιρρησιών» νεαρών(στην ψυχή) της περιοχής,ούτως ώστε να μην γίνουν παράδειγμα.

Δεύτερος λόγος καταστολή των ιδίων για να εγκαταλείψουν την δραστηριοποίηση τους στην περιοχή,ώστε να μείνει το πεδίο ελεύθερο για τα κέρδη των «μεγάλων»,όπως οι ίδιοι οι παπαγάλοι τους-ΜΜ»Ε»-(κατά λάθος?) λένε

Στοιχεία σχετικά με τους αγοραστές-εισβολείς της παλιάς Λευκωσίας

Η Φανερωμένη μετατρέπεται σε “Εξάρχεια”?(Ακόμη και να ήταν έτσι)καλύτερα παρά σε Mall!

Τώρα,εκτός των πιο πάνω,ποιος άλλος έχει συμφέρον να μην γίνεται κατανάλωση ποτού στον δρόμο?

Μήπως οι ιδιοκτήτες κέντρων αναψυχής-οι οποίοι ω σύμπτωση,ΨΗΦΙΖΟΥΝ,αντίθετα με πολλούς από τους «καταναλωτές» του δρόμου οι οποίοι ίσως να μην, λόγω είτε ηλικίας,είτε λόγω του ότι είναι μετανάστες,είτε λόγω ιδεολογίας-οι οποίοι σίγουρα θα προτιμούσαν να έπινε ο κόσμος εντός των κέντρων τους?Άρα έχουμε και τρίτο λόγο.

Τέταρτος λόγος?Η καλλιέργεια ίσως κλίματος «τάξης» ενόψει ίσως επίθεσης του ΔΝΤ και στην χώρα μας,με φόβο μην οι κύπριοι ακολουθήσουν τις αντιδράσεις των ελλαδιτών?

Α ρε κυπραίε,νόμιζες θα την γλυτώσεις???

Αλληλεγγύη στον αγωνιζόμενο ελληνικό λαό!

Λέμε τώρα…

Τώρα ποιοι από τους πιο πάνω ισχύουν δεν μπορώ να ξέρω,αλλά όπως και να χει,τα κίνητρα κατά πάσα πιθανότητα δεν είναι κοινωνικά.

Επίσης,ένα άλλο ερώτημα,είναι γιατί να μας επιβάλλει η «Δήμ»αρχος(= κράτος) τι να κάνουμε σε χώρους που είναι ΔΗΜΟΣΙΟΙ?Τι σημαίνει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ,τι όφειλε να σημαίνει και πρακτικά ΔΗΜόσιο?Του κράτους(= εξουσία μειοψηφίας) η του δήμου(= λαού)?Επειδή οι «αντιπρόσωποι» της 5 ετούς βασιλείας δεν είναι τίποτα άλλο από μια μειοψηφία εξουσιαστών,που αποτελεί μια δικαιολόγηση για ικανοποίηση άλλων συμφερόντων,άρα δεν έχουν σχέση με τον λαό!

Σημ

Η προσπάθεια εκμετάλλευσης του ρατσισμού που δυστυχώς χαρακτηρίζει πολλούς κυπρίους μέσω της προσπάθειας μετάθεσης της «ευθύνης» στους μετανάστες(εγώ προσωπικά είδα πολύ περισσότερους κυπρίους να πίνουν παρά μετανάστες) επίσης σημειώνεται,δείχνοντας ακόμη μια φορά τον πραγματικό ρόλο του εθνικιστορατσισμού.

Ο φασισμός είναι καπιταλισμός

Advertisements

Ετικέτες: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: