Οι χρήστες,οι εμπόροι,και γιατί το κράτος «ενδιαφέρεται για το καλό μας» φυλακίζοντας τα θύματα!

Γράφω τα πιο κάτω έχοντας ως αφορμή την πρόσφατη καταδίκη του Κωστή Μιχαήλ από την «Δικαιοσύνη» για υπόθεση υποτιθέμενης κατοχής και καλλιέργειας κάνναβης.

Δεν θα αναφερθώ στις νομικές λεπτομέρειες της υπόθεσης,ούτε θα λάβω θέση υπέρ της «ενοχής» η «αθωότητας» του,αφού δεν ξέρω καλά τα σχετικά με την υπόθεση,αλλά κυρίως αφού δεν με ενδιαφέρει αν πραγματικά καλλιεργούσε κάνναβη η όχι,δική του υπόθεση-όπως δεν έπρεπε να ενδιαφέρει ούτε το κράτος,και δεν έπρεπε να πάει φυλακή για αυτό τον λόγο!

Βασική αρχή του δυτικού «δικαίου»,είναι ότι κάθε άνθρωπος είναι απόλυτος κύριος του εαυτού του,του σώματος του,και δικαιούται να κάνει οτιδήποτε στον εαυτό του.

Άλλη βασική ηθική αρχή,που υπάρχει από την εποχή του Διαφωτισμού,από τότε που κάποιοι ιδιοφυείς και συνάμα γενναίοι αν λάβουμε υπόψη το καθεστώς της τότε εποχής(και όχι μόνο…) συγγραφείς,πολιτικοί,φιλόσοφοι και πολιτιστικοί δημιουργοί άρχισαν να αμφισβητούν την θεότητα της εκκλησίας και την «θεότητα» των αυτοκρατόρων,είναι ότι δεν υπάρχουν εγκλήματα χωρίς θύμα.Δηλ δεν επιτρέπεται ηθικά να τιμωρείται οποιοσδήποτε για οτιδήποτε αν δεν προκαλεί συνειδητά κακό στην υπόλοιπη κοινωνία.

Όμως φαίνεται ότι τα πιο πάνω στην «σύγχρονη» δυτική κοινωνία δεν ισχύουν πλέον,όχι μόνο στην πράξη(δες ρατσισμός και διακρίσεις κατά μεταναστών,ομοφυλοφίλων κοκ,οι οποίοι κανένα κακό δεν προκαλούν,αλλά παρόλα αυτά δέχονται ξυλοκόπημα από φασίστες αλλά και παρομοιώσεις με παιδόφιλους από πολιτικούς της «μετριοπαθούς» δεξιάς),αλλά ακόμη και στην θεωρία,και δεν υπάρχει «καλύτερο» παράδειγμα από τους νόμους περί ναρκωτικών.

Ο χρήστης ναρκωτικών,η ο καλλιεργητής για προσωπική χρήση,στην χειρότερη περίπτωση δεν βλάπτει κανέναν εκτός τον εαυτό του.

Ακόμη και η χρήση ηρωίνης δεν αποτελεί τίποτα άλλο παρά αυτοκτονία-και όλοι συμφωνούν ότι μια «απαγόρευση της αυτοκτονίας» μόνο παραλογισμός μπορεί να χαρακτηριστεί.

Οπότε ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ?

Η εμπορία τώρα είναι άλλη υπόθεση.Εμπορευόμενος ναρκωτικά,ουσιαστικά προσπαθείς να βγάλεις κέρδος εκμεταλλευόμενος ανθρώπους,αδιαφορώντας για τις συνέπειες που θα τους προκαλέσεις,άρα ουσιαστικά δεν είσαι τίποτα καλύτερο από έναν πληρωμένο εκτελεστή.

Αλλά η «Δικαιοσύνη» μας τείνει αντί να τιμωρεί με αυστηρότητα τους δεύτερους και να βοηθά τους πρώτους,τιμωρεί με αυστηρότητα τους πρώτους και βοηθά τους δεύτερους(δες διαφθορά στην ΥΚΑΝ κοκ).

Έναν από τους λόγους τον ξέρουμε όλοι,δηλ όλοι όσοι δεν είμαστε τελείως αρνιά.

Επειδή οι εμπόροι είναι δυνατοί,έχουν χρήμα,διασυνδέσεις,ιδιωτικούς στρατούς,και μέσω των χρημάτων,του φόβου,της δύναμης,της διαφθοράς των «αρχών» καταφέρνουν να την γλυτώνουν,και οι «αρχές»,για να δείχνουν στους ψηφοφόρους ότι η ΥΚΑΝ «παράγει έργο»-άρα η κυβέρνηση την χειρίζεται καλά,και οι αστυ»νομικοί»  που δουλεύουν εκεί έχουν λόγο ύπαρξης,κυνηγούν τα θύματα της υπόθεσης.

Όμως τελικά γιατί?Ενδιαφέρονται «για το καλό τους»?

Βάζεις κάποιον στην φυλακή-αποδεδειγμένα ελεγχόμενη από τον υπόκοσμο ακαδημία εγκλήματος- 8 μήνες παρέα με τους βαρώνους που πάντα γυρεύουν «προσωπικό»,για το καλό του?

Δεν θα ήταν καλύτερα,αν ήθελες πράγματι να το παίξεις «πατερούλης»,όπως τον πιο κάτω κύριο

http://en.wikipedia.org/wiki/Joseph_Stalin

να έστελλες τα θύματα σε κλινικές αποτοξίνωσης?

Η πραγματικότητα είναι ότι θέλουν τους χρήστες να συνεχίσουν να είναι χρήστες,και τα ναρκωτικά να συνεχίσουν να εξαπλώνονται.

Οι εμπόροι ξέρουν ότι για να είναι η «επιχείρηση» τους βιώσιμη χρειάζεται περιορισμένη προσφορά-ολιγοπώλιο/μονοπώλιο,δηλ οι χρήστες να φοβούνται να πάρουν την δόση τους πλην από τους εμπόρους.Έτσι,η κρατική καταστολή κατά των χρηστών τους ωφελά,αφού εμποδίζει τους χρήστες να καλλιεργούν οι ίδιοι και να παράγουν οι ίδιοι τις ουσίες,αναγκάζοντας τους να στρέφονται στους μεγαλεμπόρους,που είναι «καλυμμένοι»,και έτσι μπορούν να βγάζουν τα τεράστια κέρδη τους,με όχι μόνο την ανοχή αλλά και την υποστήριξη του κράτους.

Αν εσταματούσε η καταστολή εις βάρος των χρηστών,η ακόμη περισσότερο έπαυε να είναι παράνομη η χρήση και η καλλιέργεια,η ζήτηση της «πραμάτειας» των εμπόρων θα έπεφτε ουσιαστικά στο μηδέν,αφού ο κάθε χρήστης θα μπορούσε να καλλιεργεί από μόνος του,και οι έμποροι την άλλη μέρα θα πωλούσαν…πατάτες.

Οι πολιτικοί μας δεν εσκέφτηκαν τα πιο πάνω?

Οι ίδιοι πολιτικοί που καυχόνται συνεχώς για τις τεράστιες γνώσεις τους περί των οικονομικών και της αγοράς?

Αλλά από την στιγμή που οι εμπόροι έχουν τέτοιες διασυνδέσεις,και ο υπόκοσμος είναι τόσο ισχυρός που να επηρεάζει-με επιχορηγήσεις και όχι μόνο-ακόμη και πολιτικούς,και όχι μόνο στην Κύπρο(βλέπε Ιταλία του Μπερλουσκόνι)γίνεται ότι συμφέρει τους εμπόρους,δηλ η χρήση και η καλλιέργεια παράνομη,και καθεστώς μαύρης αγοράς,με ότι αυτό συνεπάγεται.

Εδώ αξίζει να γίνει μια σύγκριση με το αλκοόλ,το οποίο είναι-και αποδεδειγμένα-πιο βλαβερό και επικίνδυνο για την υγεία του εθισμένου από την κάνναβη,αλλά παρόλα αυτά είναι πλήρως νόμιμο.Το οποίο έχει τον λόγο του,ο οποίος είναι ότι οι μεγαλοεταιρείες οινοπνευματοδών,που έχουν καταφέρει να εξασφαλίζουν κέρδη δισεκατομμυρίων χωρίς μαύρη αγορά,δεν θέλουν να χάσουν την «άνεση τους».Εδώ επίσης μπαίνει και ένας άλλος λόγος-εναλλακτικά αγαθά.Λαμβάνοντας υπόψη ότι το αλκοόλ χρησιμοποιείται για τους ίδιους λόγους που χρησιμοποιούνται τα ελαφρά ναρκωτικά,τυχόν απαγόρευση των ναρκωτικών,που θα οδηγούσε σε δυσκολία προμήθειας,ολιγοπώλια και κατακόρυφη αύξηση των τιμών-μαύρη αγορά-θα ενίσχυε την ζήτηση του «εναλλακτικού αγαθού»(αλκοόλ) άρα και τα κέρδη των βιομηχανιών οινοπνευματοδών.

Ένας άλλος λόγος όμως που προωθούνται τα ναρκωτικά-ιδιαίτερα τα σκληρά ,ειδικά σε «αντιδραστικές» περιοχές-βλέπε πχ Εξάρχεια στην Ελλάδα-από τους εμπόρους,κάτω από τα μάτια των αστυνομικών που συμμετέχουν συνεχώς στην αστυνομοκρατία της περιοχής,οι οποίοι κλείνουν τα μάτια τους μπροστά στους εμπόρους,αλλά στέλλουν φυλακή οποιονδήποτε πάει ακόμη και να γράψει σύνθημα πάνω σε τοίχο,είναι η εξουδετέρωση των «αντιδραστικών»,κυρίως της νεολαίας,αφού κάποιος που είναι εθισμένος σε σκληρά ναρκωτικά καταλήγει να σκέφτεται περισσότερο την δόση του παρά τον κοινωνικό αγώνα,και δίδει και περαιτέρω αφορμές στην αστυνομία,αλλά και τα ΜΜΕξημέρωσης να τον καταστείλουν/κατασυκοφαντήσουν αντίστοιχα εκείνο και τον κοινωνικό/ιδεολογικό του χώρο. 

Το χειρότερο όμως είναι ότι κάποιοι παρομοιάζουν την χρήση με πράξη αντίστασης.

Ο στρουθοκαμηλισμός είναι επαναστατική δράση?

Το να πίνουμε για να ξεχνάμε τα προβλήματα της κοινωνίας,αντί να τα αφήνουμε να μας κτυπούν και να τα βλέπουμε,ούτως ώστε να ξυπνούμε και γεμάτοι αποφασιστικότητα να τα αντιμετωπίζουμε,αποτελεί την λύση?

«Don’t worry,be happy…»-ώστε να μας γαμάνε πιο εύκολα!

Το σημείο στο οποίο θέλω να καταλήξω,είναι ότι

1)Η καταστολή δεν αποτελεί την λύση στο πρόβλημα των ναρκωτικών,αλλά το ενισχύει.

2)Παρόλο που αυτό είναι γνωστό,για λόγους συμφερόντων οι εξουσιαστές συνεχίζουν αυτή την τακτική,και δεν δίνουν δεκάρα για τους χρήστες.

3)Με την απαγόρευση το κράτος παρεμβαίνει στην προσωπική μας ζωή.

4)Τα ναρκωτικά-σε συνδυασμό με την απαγόρευση της χρήσης και καλλιέργειας- αποτελούν ακόμη ένα όπλο στα χέρια της εξουσίας,και το εμπόριο ναρκωτικών υπό καθεστώς δημιουργημένης από την καταστολή μαύρης αγοράς το χειρότερο είδος ανεξέλεγκτου μονοπωλιακού καπιταλισμού.

Οπότε η ίδια η  χρήση ναρκωτικών δεν αποτελεί πράξη αντίστασης,αλλά ο αγώνας κατά της απαγόρευσης ΝΑΙ.

Advertisements

Ετικέτες: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

12 Σχόλια to “Οι χρήστες,οι εμπόροι,και γιατί το κράτος «ενδιαφέρεται για το καλό μας» φυλακίζοντας τα θύματα!”

  1. hecate Says:

    matrix, γεια.

    το «habeas corpus» αφορά κρατούμενους – όχι φυλακισμένους. «habeas corpus» επικαλείται κρατούμενος που πιστεύει ότι κρατείται παράνομα από το κράτος και ζητά δίκη για να αποφασίσει το δικαστήριο κατά πόσο η κράτησή του είναι νόμιμη ή παράνομη. είναι δλδ ένα μέσο για να αφεθεί κάποιος κρατούμενος ελεύθερος από παράνομη κράτηση.

  2. nahna Says:

    Σεβαστές οι απόψεις σου, φαίνεται πως θέλεις να τις υποστηρίξεις και στη συνέχεια να τις πιστέψεις, όμως η λογική τους χόλαίνει μες την υπερβολή και το συναίσθημα.

    Δυστυχώς έχεις παρεξηγήσει πολλές έννοιες όπως το habeas corpus, την αυτοκτονία και την αιτιολογία της χρήσης. Συμφωνώ εν μέρη με την οικονομική σου ανάλυση, όμως αφήνεις κάποια κομμάτια στην απ’ έξω. Όσο για την δίωξη χρηστών, καλύτερα να μιλάς για μεμονομένες περιπτώσεις. Αλήθεια, θα με ενδιέφερε να μάθω περισσότερα για το άτομο που αναφέρεις.

  3. m4trix87 Says:

    Εντάξει,δεν είμαι δικηγόρος…
    αλλά δεν χρειάζεται να είσαι δικηγόρος για να υποστηρίξεις το αυτονόητο,δηλ ότι όποιος με την συμπεριφορά του δεν βλάπτει τους άλλους δεν υπάρχει λόγος να τιμωρηθεί!

    Με αυτή τη λογική θα μας τιμωρούσαν ακόμη και πχ αν τρώγαμε φαγητά με πολλή χοληστερόλη!

    Ο εαυτός του καθενός είναι δική του υπόθεση.Για μένα αυτή είναι η αιτιολογία της μη απαγόρευσης-να μην μπλέκεται χωρίς λόγο το κράτος με ότι κάνουμε στον εαυτό μας.

    Όσο για την παρεξήγηση της αυτοκτονίας,τι εννοείς?
    Αυτοκτονία σημαίνει συνειδητή εξόντωση του εαυτού μου από μένα.

    Όταν (αρχίζεις να) χρησιμοποιάς μια ουσία ενώ ξέρεις ότι σχεδόν με μαθηματική ακρίβεια θα σε σκοτώσει σε κάποιο στάδιο τι κάνεις?

    Δεν είναι ανάγκη να μάθεις για το άτομο,δεν έγραψα το κείμενο γι αυτό,αλλά για την δίωξη των ναρκωτικών γενικότερα.Και τους πραγματικούς λόγους που αυτή υπάρχει.

    Και γιατί να μιλάμε για μεμονωμένες περιπτώσεις?Έχει σημασία ο λόγος που ο καθένας πίνει ναρκωτικά?Γιατί το κράτος να θέλει να μάθει τον λόγο που πίνει ο καθένας?

    Δεν «θέλω να τις πιστέψω»,απορρέουν από την ίδια την φιλοσοφία της ατομικής ελευθερίας.

    Και για την οικονομική ανάλυση,μπορείς να μου πεις τι αφήνω πίσω?

  4. nahna Says:

    Σεβαστές οι απόψεις σου και οι αξίες σου, το ξαναλέω για να μην νομίζεις πως θέλω να σε θίξω. Αλλά βρίσκω την παρομοίωσή σου υπερβολικά απλοϊκή.

    Η αυτοκτονία τιμωρείται κοινωνικά από αρχαιοτάτων χρόνων. Προσβάλει το οικουμενικό συναίσθημα της αυτοσυντήρισης, που λέει κι ο Freud. Προσβάλει τον ανθρώπινο εγωισμό, θα έλεγα εγώ. Για το καταπόσον οι άλλοι, και δη το Κράτος, έχει δικαίωμα να επεμβαίνει στον τρόπο που διαχειρίζομαι εγώ το σώμα μου και πώς νομιμοποιείται αυτό, μπορείς να ανατρέξεις στις αυθεντίες, δυστυχώς είναι πολύ μεγάλο θέμα. Περιληπτικά και σε ύφος παρόμοιο με το δικό σου, να σου αναφέρω την μικρότητα των ανθρώπων και την αδυναμία τους να προβλέπουν μακροπρόθεσμες επιπτώσεις. Ο δικός μου απλοϊκός τρόπος που βλέπω τη δίωξη, είναι οτι δεν συμβαίνει εξαιτίας ακριβώς της χρήσης, αλλά λόγω των αποτελεσμάτων και των επιμέρους ζημιών που προκαλεί. Αυτό φαίνεται στις διαφορετικές ποινές που επιβάλλονται κάθε φορά. Γι’ αυτό λέω για μεμονομένες περιπτώσεις.

    Όσο για την οικονομία των ναρκωτικών, απλά σκέψου πόσα κέρδη θα έφερνε στο κράτος η νομιμοποίησή τους από την λιανική πώληση και τα κέρδη των φαρμακευτικών εταιριών! Δεύτερον, όλο αυτό το «κέρδος» που περιγράφεις τώρα, συνολικά δεν είναι κέρδος για το κράτος στην αφαιρετική του έννοια, αλλά καθόλα ζημιά μέσα από τα έξοδα για την πρόληψη, την αντιμετώπιση και τη θεραπεία. Επίσης, σε διακρατικό επίπεδο, το λαθρεμπόριο μπορεί να έχει ίσως τον μεγαλύτερο τζίρο από οποιοδήποτε άλλο προϊόν, αλλά το μερίδιο που παίρνουν οι κυβερνήσεις μέσω της διαφθοράς δεν συγκρίνεται μπροστά του.

    Γενικότερα θα σε συμβούλευα να μελετάς από όλες τις απόψεις το θέμα πριν προβαίνεις σε βαρυσύμαντες δηλώσεις. Και πάλι με κάθε σεβασμό στο νεαρό και τον ενθουσιασμό της ηλικίας σου.

  5. m4trix87 Says:

    «Η αυτοκτονία τιμωρείται κοινωνικά από αρχαιοτάτων χρόνων.»
    Κάποτε και το σεξ πριν τον γάμο ετιμωρείτο με λιθοβολισμό…
    να τον επαναφέρουμε?

    «Προσβάλει το οικουμενικό συναίσθημα της αυτοσυντήρισης, που λέει κι ο Freud.»

    Όμως είπες

    «Σεβαστές οι απόψεις ΣΟΥ και οι αξίες ΣΟΥ»

    Μα το αίσθημα αυτό αφορά τον εαυτό μας,του καθενός ξεχωριστά.

    Δεν υπάρχουν (κατά την άποψη μου)ούτε οικουμενικές αξίες-ο καθένας,όπως αναφέρθηκες σε μένα και άρα το δέχεσαι και εσύ,έχει τις προσωπικές του αξίες(αν ήταν έτσι δεν θα ήμαστε χωρισμένοι πχ σε αριστερούς και δεξιούς,δεδομένου ότι οι αξίες της δεξιάς διαφέρουν πολύ από αυτές της αριστεράς)και για κάποιον η αυτοσυντήρηση μπορεί να μην είναι πρωτεύον σκοπός-δες πχ ήρωες που θυσιάζονται για οποιονδήποτε σκοπό,ούτε
    ΟΙΚουμενική ΑΥΤΟσυντήρηση(οίκος =/= εαυτός,σχήμα οξύμωρο).

    «Προσβάλει τον ανθρώπινο εγωισμό, θα έλεγα εγώ. »
    Του ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΤΟΜΟΥ

    Οπότε γιατί να πειράζει τους υπόλοιπους αν προσβάλλομαι προσωπικά εγώ?

    «μπορείς να ανατρέξεις στις αυθεντίες»
    Γενικά δεν πιστεύω στις αυθεντίες,για ευνόητους λόγους.

    «Ο δικός μου απλοϊκός τρόπος που βλέπω τη δίωξη, είναι οτι δεν συμβαίνει εξαιτίας ακριβώς της χρήσης, αλλά λόγω των αποτελεσμάτων και των επιμέρους ζημιών που προκαλεί.»

    Μιλάς για ανάπτυξη του υποκόσμου,εγκλήματα σχετιζόμενα με τα ναρκωτικά κοκ?

    Αυτά τα κάνουν οι τοξικομανείς για να εξασφαλίσουν την δόση τους,αν δεν έχουν τα χρήματα να την αγοράσουν,και έτσι γίνονται σκλάβοι των εμπόρων.
    Αν μπορούσε ο τοξικομανής να καλλιεργεί τα ναρκωτικά σπίτι του-δηλ να μην χρειάζεται λεφτά για την ανάγκη του-δεν θα κατέφευγε στο (κοινωνικά βλαβερό) έγκλημα.

    «σκέψου πόσα κέρδη θα έφερνε στο κράτος η νομιμοποίησή τους από την λιανική πώληση και τα κέρδη των φαρμακευτικών εταιριών.Δεύτερον, όλο αυτό το “κέρδος” που περιγράφεις τώρα, συνολικά δεν είναι κέρδος για το κράτος στην αφαιρετική του έννοια, αλλά καθόλα ζημιά μέσα από τα έξοδα για την πρόληψη, την αντιμετώπιση και τη θεραπεία»

    Μα δεν είναι τα (άδεια) κρατικά ταμεία που κερδίζουν τώρα,μα οι έμποροι,που έχουν έμμεσες(?) σχέσεις με πολιτικούς,και όσοι τους υποστηρίζουν.

    Εννοείται ότι δεν νοιάζει πραγματικά ούτε τους εμπόρους,ούτε τους πολιτικούς,αν θα πληρώνουμε εμείς,ο απλός κόσμος,φόρους για κέντρα απεξάρτησης κοκ-εξάλλου φαίνεται η «ζημιά» τους από τον…μεγάλο αριθμό κέντρων απεξάρτησης-και μάλιστα κάποια είναι και της εκκλησίας όχι του κράτους,και την διαφθορά της ΥΚΑΝ .

    Όσο για το πολιτικό κέρδος που θα είχε ένας πολιτικός αν ενισχύονταν τα ταμεία(άρα λιγότεροι φόροι η/και περισσότερες κοινωνικές παροχές)με την νομιμοποίηση και φορολόγηση,αυτό δεν ισχύει,αφού

    1)Ο καθένας θα προτιμά να καλλιεργεί σπίτι του(δωρεάν,και η καλλιέργεια δεν είναι δύσκολη υπόθεση)παρά να αγοράζει,άρα φόροι δεν θα υπάρχουν.

    2)Η συντηρητική κοινωνία που δυστυχώς έχουμε δεν θα εθεωρούσε ότι θα «άξιζε τον κόπο».

    Άρα η νομιμοποίηση δεν είναι θέμα κερδών κράτους/εταιρειών,αλλά ατομικών δικαιωμάτων.

    «πριν προβαίνεις σε βαρυσύμαντες δηλώσεις.»

    Απλά γράφω ότι πιστεύω.

    «Και πάλι με κάθε σεβασμό στο νεαρό και τον ενθουσιασμό της ηλικίας σου.»

    Δεν είναι μόνο από ενθουσιασμό,είναι και από αίσθημα καθήκοντος προς αυτή την κοινωνία,και αηδία από την υποκρισία που επικρατεί γενικότερα,ειδικά στα υψηλά δώματα…

  6. m4trix87 Says:

    *για το (1) διόρθωση-πολλοί θα προτιμούν,άρα δεν θα υπήρχαν πολλά κέρδη από τους φόρους(σίγουρα θα υπάρχουν αυτοί που θα θέλουν,έχοντας και χρήμα,την άνεση τους)

  7. nahna Says:

    Τελικά σε κάποια πράγματα λέμε το ίδιο με διαφορετικές λέξεις. Όπως και να ‘χει, για να κλείνει η συζήτηση και να μην μακρυγορούμε άλλο, προσωπικά δεν με πείθεις. Δυστυχώς ότι και να πούμε, όλα αυτά τα χαρακτηριστικά – όλα όσα συνεπάγονται από τα ναρκωτικά, τη χρήση και την αντιμετώισή τους, συνδέονται με πολύπλοκες σχέσεις και δεν πρόκειται να εξαληφθούν με μια απλή κίνηση. Συμφωνώ ότι πολλοί θα κάνουν τα πάντα για να μην το επιτρέψουν μάλιστα. Για τα υπόλοιπα έχουμε καιρό μπροστά μας

  8. m4trix87 Says:

    Πολλοί θα κάνουν τα πάντα για να το σταματήσουν(το «πολλοί σχετικό,αφού οι έχοντες και κατέχοντες,όσοι έχουν συμφέροντα,και οι πολιτικοί μειοψηφία είναι)όντως.

    Το θέμα είναι να βρεθούν και πολλοί που να το υπαρασπιστούν.

  9. Η πραγματικότητα για τις φυλακές-άλλως “πως και γιατί καταλήγεις μέσα”… « M4trix87 Κανείς δεν είναι περισσότερο σκλάβος από όποιον Says:

    […] […]

  10. Πως μια πραγματικά ελεύθερη κοινωνία θα συνεπάγεται καθόλου έγκλημα « M4trix87 Κανείς δεν είναι περισσότερο σκλάβος από όποιον νομίζει ότι Says:

    […] […]

  11. Πως μια πραγματικά ελεύθερη κοινωνία θα συνεπάγεται καθόλου έγκλημα « M4trix87 Κανείς δεν είναι περισσότερο σκλάβος από όποιον νομίζει ότι Says:

    […] […]

  12. 50 χρόνια κυπριακής (ψευτο)δημοκρατίας « M4trix87 Κανείς δεν είναι περισσότερο σκλάβος από όποιον νομίζει ότι είναι ελεύθερος… Says:

    […] […]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: