Αστυνομικής βαρβαρότητας συνέχεια-δεν σέβονται όχι μόνο ανθρώπινες ζωές,αλλά ούτε τους ίδιους τους τους νόμους!

Νέα αστυνομική βαρβαρότητα,αυτή την φορά κατά πολίτη της ΕΕ-στην οποία υποτίθεται ότι όλοι χαίρονται που μπήκαμε,κάναμε ολόκληρα πανηγύρια,θεωρούμε τους ευρωπαίους φίλους μας κοκ.

ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΘΕΩΡΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΑΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ?

ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ  ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΤΟΠΙΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ(ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ)?

Επειδή φαίνεται ότι όχι μόνο τους μη ευρωπαίους,αλλά ακόμη και τους υπόλοιπους λαούς της ΕΕ δεν ανεχόμαστε-αρκεί βέβαια να προέρχονται από χαμηλά-μεσαία εισοδηματικά στρώματα,δηλ το σύστημα να μην έχει συμφέροντα από αυτούς,όπως φαίνεται από την κακοποίηση της λετονής δασκάλας από μπράβους της εξουσίας στα πλαίσια υποτίθεται τυπικής γραφειοκρατικήςδιαδικασίας,την οποία κάποιοι θέλησαν,για να βγάλουν τα απωθημένα τους και τα εθνικιστικά τους ένστινκτα

Αστυνομικής ακροδεξιάς νοοτροπίας συνέχεια

να μετατρέψουν σε κόλαση για αυτήν,δίνοντας της το ξύλο της αρκούδας για το τίποτα ουσιαστικά,και έχοντας και το θράσος να την απειλήσουν για να μην τους καταγγείλει και να την κατηγορήσουν για επίθεση και να την φυλακίσουν όταν τόλμησε να το πράξει!

Θυμάστε το «εξπρές του Μεσονυκτίου»?

Τελικά φαίνεται αυτά δεν γίνονται μόνο στη «βάρβαρη» Τουρκία,η στις ΗΠΑ.

ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ,ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΡΑΤΗ.

ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ?

(ακολουθεί αναδημοσίευση του άρθρου από «Πολίτη»)

Σοβαρή καταγγελία Λετονής εναντίον λειτουργού της υπ. Μετανάστευσης

«Με κακοποίησε αξιωματικός…»

Λετονή δασκάλα καταγγέλλει την κακοποίησή της από αξιωματικό της υπηρεσίας Μετανάστευσης στη Λεμεσό. Ο αξιωματικός κατήγγειλε ότι η αλλοδαπή τού προκάλεσε πραγματική σωματική βλάβη. Η Λετονή τελεί υπό κράτηση και θα δικαστεί την Παρασκευή

Μια πολύ σοβαρή καταγγελία κακοποίησης πολίτη της ΕΕ από υπεύθυνο λειτουργό – αξιωματικό της αστυνομίας – της υπηρεσίας Αλλοδαπών και Μετανάστευσης (ΥΑΜ) στη Λεμεσό, έρχεται στο φως μέσα από παράπονο που υποβλήθηκε στον «Πολίτη» και σε ρωσόφωνα ΜΜΕ. Η συμπεριφορά του αξιωματικού, όπως καταγράφεται από τη 44χρονη Λετονή δασκάλα, προβάλλει εντελώς απαράδεκτη και σκληρή. Δεν χωράει αμφιβολία ότι απαιτείται η πλήρης διερεύνηση των ισχυρισμών και η αυστηρή τιμωρία των ενόχων, αν διαφανεί ότι οι ισχυρισμοί είναι βάσιμοι.
Ήδη, όμως, η Λετονή παραπονούμενη ταλαιπωρείται μετά την απόφασή της να καταγγείλει τον άνθρωπο που – κατά την ίδια – την κτύπησε και την εξευτέλισε: Κατηγορήθηκε από τον αξιωματικό ότι του επιτέθηκε και του προκάλεσε σωματική βλάβη και βάσει αυτής της καταγγελίας συνελήφθη και κρατήθηκε σε αστυνομικά κρατητήρια (να υπενθυμίσουμε ότι η τακτική αυτή αποτελεί πάγια πρακτική των αστυνομικών όταν καταγγέλλονται από πολίτες για κακοποίηση. Το ίδιο είχε συμβεί και με τους αστυνομικούς που είχαν ξυλοκοπήσει τους Μ. Παπαγεωργίου και Γ. Νικολάου τον Δεκέμβριο του 2005). Η 44χρονη δασκάλα οδηγήθηκε ενώπιον δικαστηρίου, της απαγγέλθηκαν κατηγορίες και τώρα αναμένει τη δίκη της (23 Απριλίου). Δεν πτοείται όμως, και απαιτεί να διερευνηθεί πλήρως και η δική της καταγγελία κατά του λειτουργού της υπηρεσίας Μετανάστευσης.
«Είμαι πολίτης της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύζυγος πολίτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εργάζομαι ως εκπαιδευτικός σε ξενόγλωσσο σχολείο της Λεμεσού. Μετέβηκα στο τμήμα Αλλοδαπών και Μετανάστευσης στη Λεμεσό για μια τυπική συμπλήρωση ενός εγγράφου για τη δικαιολόγηση της παραμονής μου. Σαν απάντηση έλαβα από τον συγκεκριμένο λειτουργό φτύσιμο, αλλά και χτυπήματα. Μέχρι τώρα ξυπνά μέσα μου ο εφιάλτης: Να κείτομαι με την πλάτη στο πάτωμα του διαδρόμου της υπηρεσίας Μετανάστευσης και από πάνω μου ο μανιασμένος αστυνομικός να με χτυπά και να ουρλιάζει. Κι εγώ, ανεπιτυχώς, να προσπαθώ να αποφύγω τη λύσσα του», αναφέρει μεταξύ πολλών άλλων η γυναίκα στην επιστολή της.

Τι συνέβη στις 23 Μαρτίου
Η 44χρονη δασκάλα από τη Λετονία δεν μπορούσε να φανταστεί την περιπέτεια που θα ζούσε, όταν πριν τρεις μήνες για πρώτη φορά απευθύνθηκε στην υπηρεσία Μετανάστευσης, στη Λεμεσό, για εξασφάλιση ενός απλού εγγράφου παραμονής, του αποκαλούμενου yellow slip. Η συμπλήρωση του εντύπου θεωρείται τυπική όταν γίνεται από πολίτες της ΕΕ, οι οποίοι έχουν αναγνωρισμένο δικαίωμα ελεύθερης διακίνησης, εγκατάστασης και απασχόλησης σε κοινοτικά εδάφη.
Ο αξιωματικός με τον οποίο συναντήθηκε αρχικά, την προέτρεψε να επανέλθει για το αίτημά της συνοδευόμενη από τον σύζυγό της (είναι κι αυτός πολίτης της ΕΕ), σε καθορισμένη συνάντηση στις 23 Μαρτίου.
Η γυναίκα ανταποκρίθηκε και στον καθορισμένο χρόνο βρέθηκε με τον σύζυγό της στο γραφείο γυναίκας λειτουργού στην υπηρεσία Μετανάστευσης. Σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η ίδια στην επιστολή της, πριν καλά – καλά αναφερθεί στο αίτημά της, η λειτουργός εντόπισε κάποια έλλειψη εγγράφου στο φάκελό της. Είπε στη Λετονή πως υπολείπεται η βεβαίωση από το υπουργείο Παιδείας της Κύπρου, καθώς και η άδεια άσκησης του επαγγέλματος της εκπαιδευτικού στην Κύπρο. Σε ερώτηση γιατί τόσες απαιτήσεις για την έκδοση ενός απλού τυπικού εγγράφου, η υπάλληλος την έστειλε για διευκρινίσεις στον υπεύθυνο αξιωματικό…

Το ξέσπασμα
Εκείνος, σύμφωνα με την παραπονούμενη, με την πρώτη ματιά που έριξε στα έγγραφα, τη ρώτησε σχετικά με τις επαγγελματικές υποχρεώσεις της. Όταν η 44χρονη άρχισε να του εξηγεί, αντιλήφθηκε πως αυτός δεν κατανοούσε πλήρως τα λεγόμενά της. Κι επειδή φαντάστηκε πως τα αγγλικά του είναι φτωχά, του ζήτησε να τηλεφωνήσει στον διευθυντή του σχολείου της για να του εξηγήσει στα ελληνικά.
«Η αντίδρασή του ήταν ασυνήθιστα έντονη και απερίγραπτη», υποστηρίζει η αλλοδαπή δασκάλα. «Άρπαξε απ’ τα χέρια μου τα έγγραφα, τα έσκισε και μου τα πέταξε στο πρόσωπο. Δεν καταλαβαίνω, του είπα, πώς μ’ αυτή τη συμπεριφορά αφήνουν στην υπηρεσία να εργάζονται ανώτεροι υπάλληλοι σε τέτοιο πόστο». Ο αξιωματικός εξαγριώθηκε. Σηκώθηκε από το γραφείο του, όπως υποστηρίζει η 44χρονη, και όρμησε να τη χτυπήσει. Παρενέβη ο σύζυγος της Λετονής, επιχειρώντας να ηρεμήσει τα πνεύματα, αλλά ελάχιστα κατάφερε.

Τα χειρότερα ακολούθησαν
Το ζεύγος των αλλοδαπών βγήκε αναστατωμένο από το γραφείο και κατέβηκε στο ισόγειο. Πριν εγκαταλείψουν την υπηρεσία, η Λετονή θέλησε να μαζέψει τα σχισμένα της έγγραφα. Ζήτησε από το σύζυγό της να την περιμένει και επέστρεψε στο γραφείο του υπευθύνου. Στο αίτημά της να της επιστραφούν τα έγγραφα, εκείνος σηκώθηκε, άρπαξε κάποια χαρτιά απ’ το γραφείο του και τα πέταξε στο πρόσωπό της, όπως η ίδια λέει. Και προσθέτει πως την πλησίασε και – φτύνοντάς την – άρχισε να ουρλιάζει ακατάληπτα.
«Σπρώχνοντάς με βίαια στο στήθος, επιχείρησε να με απωθήσει, για να μη μαζέψω τίποτε από τα σχισμένα χαρτιά. Κάθε αντίδρασή μου ήταν μάταιη», αναφέρει η παραπονούμενη. «Τα μάτια του γυάλιζαν, στο πρόσωπό του έβλεπα άσχημες γκριμάτσες και στο στόμα του άρχισε να σχηματίζεται αφρός» από τις συνεχείς φωνές!
Κατηγορείται ότι άρπαξε τη Λετονή από τα χέρια κι άρχισε να την ταρακουνά. Η ίδια καταγράφει πώς είχε εγκλωβιστεί στα χέρια του και στο μένος του: «Προσπάθησα να αποδράσω απ’ το γραφείο του. Με ακολουθούσε και με έσπρωχνε. Έπεσα κάτω με την πλάτη. Επιχειρούσε, αν και ήμουν πεσμένη, να με χτυπήσει. Αντιστάθηκα. Γύρω μας άρχισαν να συγκεντρώνονται αστυνομικοί της υπηρεσίας. Κάποιοι απ’ αυτούς έπιασαν τον μαινόμενο αξιωματικό και τον ξεκόλλησαν από πάνω μου. Ασυναίσθητα εγώ άρχισα να μαζεύω τα σκορπισμένα μου πράγματα. Την τσάντα, κάποιους φακέλους, το καπέλο μου. Ήθελα το συντομότερο να φύγω από εκείνο το χώρο. Κάτι φώναξε τότε εκείνος στους υφιστάμενούς του. Κάποιοι με σταμάτησαν. Μου γύρισαν τα χέρια στην πλάτη και με οδήγησαν σ’ ένα δωμάτιο. Εγώ άρχισα να φωνάζω πως θέλω τη βοήθεια της αστυνομίας. Εκείνοι γέλασαν και μου απάντησαν πως οι ίδιοι είναι αστυνομικοί! Μου φόρεσαν χειροπέδες και μου ανακοίνωσαν ότι βρίσκομαι υπό σύλληψη».

Απειλές
Στις τρεις περίπου ώρες που βρισκόταν κλεισμένη στο μικρό δωμάτιο καταγγέλλει ότι δεν της επέτρεψαν ούτε στην τουαλέτα να πάει. Κατά τις ώρες κράτησής της εμφανίστηκε δυο φορές ο εμπλεκόμενος αξιωματικός, απειλώντας την πως η ζωή της στο εξής θα γίνει δύσκολη. Οι φύλακες προσπαθούσαν να τον ηρεμήσουν.
«Ζήτησα να ενημερωθεί ο σύζυγός μου για την κράτησή μου. Μου απάντησαν πως ήδη το έχουν κάνει. Αργότερα έμαθα πως τον είχαν αποπροσανατολίσει και τον έστελναν στον κεντρικό αστυνομικό σταθμό να με βρει. Οι ίδιοι άνθρωποι της υπηρεσίας Μετανάστευσης έψαξαν χωρίς την άδειά μου στην τσάντα μου, βρήκαν το διαβατήριό μου και το κράτησαν. Το απόγευμα της ίδιας μέρας με οδήγησαν στον αστυνομικό σταθμό των Πολεμιδιών, όπου και συνεχίστηκε η κράτησή μου. Εκεί ήρθε διερμηνέας. Μόλις είδε την εξωτερική μου κατάσταση, μου είπε ότι χρειάζομαι γιατρό. Πιστέψτε με, μπροστά στο πρωτόγνωρο σοκ δεν αντιλαμβανόμουν τον πόνο κι ας ήταν γεμάτο το σώμα μου με μελανιές και σημάδια. Σιγά-σιγά άρχισα να αισθάνομαι τον πόνο, ενώ και το κεφάλι μου γύριζε. Με οδήγησαν σε κεντρική κλινική της Λεμεσού, όπου οι γιατροί είδαν τα ίχνη της βιαιοπραγίας πάνω μου. Δυστυχώς, ποτέ δεν μου έδωσαν αντίγραφο των ακτινογραφιών, ούτε εγγράφως τα αποτελέσματα της εξέτασής μου».
Η μαρτυρία της Λετονής συνεχίζεται: «Ακολούθως με έστειλαν στα κρατητήρια του αστυνομικού σταθμού Γερμασόγειας. Στις 9 το πρωί της επομένης με οδήγησαν στο δικαστήριο. Η διαδικασία άρχισε χωρίς δικηγόρο, αν και ζήτησα να μου φέρουν κάποιον. Οι καταγγελίες που απαγγέλθηκαν εναντίον μου αφορούσαν την πρόκληση πραγματικής σωματικής βλάβης κατά του υπεύθυνου της υπηρεσίας, πρόκληση βλάβης στις γυναίκες αστυνομικούς που με κρατούσαν και πρόκληση αναστάτωσης στα γραφεία του τμήματος Μετανάστευσης. Δεν παραδέχτηκα όσα άδικα μού καταλόγισαν. Με άφησαν ελεύθερη με εγγύηση 500 ευρώ και κατακράτηση του διαβατηρίου μου, έως τις 23 του Απρίλη που έχει οριστεί η δίκη»…


Η αστυνομία διερευνά καταγγελία
Στα πλαίσια της διερεύνησης της υπόθεσης, ζητήσαμε από τις αρμόδιες αστυνομικές αρχές να μας πληροφορήσουν, τόσο για την υποβολή της καταγγελίας της 44χρονης εναντίον του αξιωματικού της ΥΑΜ, όσο και για τον συνήθη χειρισμό που ακολουθείται σε παρόμοιες περιπτώσεις. Επιβεβαιώθηκε πως την ίδια μέρα της ισχυριζόμενης κακοποίησής της, η Λετονή δασκάλα προέβη σε γραπτή καταγγελία κατά του φερόμενου δράστη στον αστυνομικό σταθμό Πολεμιδιών, όπου ήταν κρατούμενη. Η καταγγελία της διαβιβάστηκε στον αστυνομικό διευθυντή Λεμεσού κι εκείνος, όπως προβλέπεται διοικητικά, την παρέπεμψε στο αρχηγείο.
Όπως μας εξήγησε ο εκπρόσωπος Τύπου του αρχηγείου αστυνομίας, Μιχάλης Κατσουνωτός, επειδή η καταγγελία γίνεται σε βάρος αξιωματικού, ο αρμόδιος βοηθός αρχηγός αναμένεται να ορίσει αξιωματικό της Δύναμης προς διερεύνηση της υπόθεσης.
Ωστόσο, τα «γεγονότα τρέχουν» στο δικαστήριο σε βάρος της 44χρονης, με κίνδυνο να καταδικαστεί, χωρίς καν να έχει κληθεί η ίδια να εξεταστεί στα πλαίσια διερεύνησης των ισχυρισμών της και χωρίς ακόμα να της ζητηθεί να παρουσιάσει οποιαδήποτε τεκμήρια για την ισχυριζόμενη κακοποίησή της. Από το αρχηγείο αστυνομίας μάς διαβεβαίωσαν πως η καταγγελία της παραπονούμενης θα εξεταστεί με ευαισθησία και με υπευθυνότητα.


«Από κακοποιημένη, βρέθηκα κατηγορούμενη…»
«Δεν κατάλαβα πώς από κακοποιημένη βρίσκομαι κατηγορούμενη στο «εδώλιο», αναφέρει η 44χρονη Λετονή στην καταγγελία της προς τα ΜΜΕ. «Είχα μια φιλήσυχη ζωή έως το φθινόπωρο του 2009 στην Αγγλία, όπου εργαζόμουν. Κάθε διαφορά ή πρόβλημα, εκεί, λυνόταν με σεβασμό κι ευαισθησία. Ήρθα στην Κύπρο για εργασία και περίμενα πως με τον ίδιο τρόπο, σε ευρωπαϊκή χώρα, θα λύνονταν οι όποιες διαφορές. Θεωρώ πως η καταγγελία του υπευθύνου σε βάρος μου χρήζει έρευνας, αφού πιστεύω πως έγινε απλά για να προλάβει το δικό μου παράπονο. Εγώ βρέθηκα στην πλέον αδύνατη θέση. Δεν έχω μάρτυρες. Δεν πιστεύω πως κάποιος από το προσωπικό του γραφείου Μετανάστευσης θα καταθέσει εναντίον του λειτουργού που με κτύπησε. Ούτε και κάποιος από τους αλλοδαπούς που βρέθηκαν εκεί και βασανίζονται για να πάρουν μια άδεια παραμονής στην Κύπρο. Από την Κίνηση Υποστήριξης Αλλοδαπών (ΚΙΣΑ) στην οποία απευθύνθηκα, καταβλήθηκε προσπάθεια να εξασφαλιστούν οι ιατρικές γνωματεύσεις. Από την κλινική απάντησαν πως αυτές βρίσκονται στη διάθεση της αστυνομίας! Μόνο ο άντρας μου μπορεί να με υπερασπιστεί, αλλά κι αυτόν, ποιος θα τον πιστέψει;»… ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΣΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Κωδικός άρθρου: 941157

ΠΟΛΙΤΗΣ – 19/04/2010, Σελίδα: 18

Ετικέτες: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Σχολιάστε

